Vecka 3, 4, 5 & 6

Vecka 3
18/6-12: -1,1kg (totalt -5,1kg)

Vecka 4
26/6-12: -1,0kg (totalt -6,1kg)

Vecka 5
5/7-12: -0,8kg (totalt -6,9kg)

Vecka 6
9/7-12: -1,9kg (totalt -8,8kg)

Jag tycker fortfarande att det går väldigt bra att äta LCHF och det är inte alls krånligt. Saknar dock godis, men maten är det inga problem med överhuvudtaget 🙂 Vi planerar ju mat för några dagar så att man har matlådor och mellanmål om det skulle behövas.
Vecka 5 klarade jag ett viktmål också, kom under ett tiotal jag kämpat länge för att komma under och det känns så hiimla skönt! Kan inte riktigt fatta det.
Och vad hände under vecka 6 egentligen? Vilket viktras, hoppas att det inte bara är för dagen utan att det verkligen är ett viktras 🙂

Nu närmar jag mig -10kg och jag är förvånad över hur fruktansvärt lätt det har varit. Är så fokuserad på att klara det här nu så jag vill inte riskera det. Har varit på både studentfest och 25-års fest och klarat av att stå emot godsakerna 🙂
Nu tycker jag att börjar synas lite på kroppen också, framförallt i ansiktet och halsen. Har låång väg kvar innan jag är klar, men det här har blivit min livsstil och inte en diet.

Går nu in i vecka 7 som kommer vara fullspäckad. Gör sista dagarna på mitt sommarvikariat, flyttar 90 mil & inskolas på ett nytt vikariat. Hoppas jag lyckas få ett bra resultat nästa vecka ändå 🙂 Nästa invägning kommer vara Tisdag 17/7.

Detta inlägg publicerades i Vikt. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar