Vecka 2

12/6-12: -1,3kg (totalt -4,0kg)
Vecka två gick även den super bra. Åkte ju hem till familjen i några dagar så mamma skötte maten åt mig, men hon är väldigt duktig på LCHF eftersom hon har vänner som äter det + att hon är intresserad av att lära sig mer om det. Hon provade nya recept och sådär 🙂 Enda nackdelen med vecka 2 är att det blev väldigt mycket vin flera kvällar, men det var ju bara för att jag var hemma så nu tar jag nya tag igen. Drack även igår då det var studentfirande men nu kommer jag inte att dricka något på två veckor, dels för att jag jobbar midsommarhelgen men även för att jag vill se vilken skillnad det skulle bli de veckor man inte dricker.
Är ju inne på vecka 3 nu redan och det känns fortfarande så himla bra. Studentfirandet igår gick jätte bra och jag kunde äta enligt LCHF. Är nervös över hur allt vin från vecka 2 påverkat vecka 3, men hoppas det blir lite minus på vågen iallafall. Nästa invägning är Måndag 18/6 (egentligen Tisdag men jag jobbar då).

Detta inlägg publicerades i Vikt. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar